۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۱۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۷
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۸۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۸۳
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۵۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۱
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۸
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۹
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۸۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۹
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۰
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۶۱۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۲